wtorek, 3 lipca 2012

78. Woda różana

W oczekiwaniu aż włoski na nogach urosną do pożądanej długości, nie wiedziałam że firma El Masari zgodzi się na współpracę ze mną i zastosowałam wosk jakieś trzy tygodnie temu. Włoski pomału odrastają, ale jeszcze chwilka. Póki co recenzja Wody różanej którą otrzymałam razem z pastą cukrową

O wodzie różanej i jej właściwościach słyszałam wiele dobrego. Dlatego gdy firma El Masri Group zgodziła się podjąć współpracę z moim blogiem i wybrać sobie produkty do przetestowania, bez wahania wybrałam właśnie wodę różaną. W szklanej, bardzo prostej butelce, mającej swój naturalny urok znajduje się 250 ml wody.



Woda ta ma różnorakie zastosowanie m.in. w kosmetyce czy w gastronomii. Przyznaje się do potraw jej jeszcze nie używałam, ale jako kosmetyk sprawdza się świetnie.
Zazwyczaj używam jej jako toniku do twarzy. Świetnie oczyszcza twarzy z pozostałości makijażu, tonizuje i łagodzi podrażnienia. Doskonale odświeża skórę, regularne jej stosowanie dodaje takiego naturalnego blasku. Podobno ma właściwości odmładzające ( żeby to zobaczyć musiałabym jej używać przez najbliższe kilkanaście lat, co jest nie wykluczone bo bardzo przypadła mi do gustu). Nie powoduje uczucia ściągnięcia skóry, goi małe ranki i regeneruje skórę. 
Jak przeczytałam na różnych stronach można jej używać jako płukanki do włosów, do proszkowanych maseczek zamiast zwykłej lub mineralnej wody a także można z niej okłady na oczy, pomagają na cienie pod oczami i opuchnięcia. Dodatkowo ślicznie pachnie, a sam zapach długo się utrzymuje i to dla tego jest składnikiem wielu wód zapachowych i kosmetyków.
Wodę można przygotować także domowym sposobem. Potrzebne są tylko płatki z pachnącej róży, woda i słońce. Płatki zalewamy wodą i odstawiamy w słoneczko na kilka dni. Za kilka dni otrzymujemy najnaturalniejszy kosmetyk wykonany osobiście w domu. Do tego mamy 100% pewność co w nim jest.

Doskonale sprawdza się także po depilacji pastą cukrową, zmywa resztki pasty ze skóry i łagodzi podrażnienia, których i tak jest niewiele, a nie kiedy nie ma w cale, ale o tym innym razem.

Polecam zwłaszcza osobą o wrażliwej i alergicznej cerze, ten produkt na pewno was nie uczuli. Świetny produkt, polecam. Ja na pewno pozostanę mu wierna na dłuższy czas.

Co myślicie o takiej naturalnej pielęgnacji ?


6 komentarzy:

  1. ooo musze koniecznie wyprobować :):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że trafiłam na recenzje u Ciebie akurat wody różanej, dlatego że ostatnio natknęłam się na nią i nie wiedziałam jakie ma zastosowanie. Musze koniecznie wypróbować :).

    http://timeforpassion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. JA również ją mam,ale jeszcze nie używałam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. A jak wypada cenowo ten produkt??

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam nigdy :) Coś więcej napiszesz o paście cukrowej ? :D

    OdpowiedzUsuń
  6. może kiedyś ten produkt wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń

Odwiedziłaś mnie zostaw komentarz :).... DZIĘKUJĘ

Powered By Blogger

Polskie blogi kosmetyczne

Polskie blogi kosmetyczne
Polskie Blogi Kosmetyczne

Beautyblogs

Beautyblogs
Zbiór blogów