wtorek, 31 lipca 2012

114. Artègo STYLING TOOLS

Artègo STYLING TOOLS, to profesjonalna linia kosmetyków do kompleksowej stylizacji włosów elektryzujących się,
przesuszonych,pozbawionych połysku i objętości. Wśród szerokiej oferty marki znajdują się m.in. produkty nadające fryzurze odpowiedniej
objętości, kształtu, utrwalenia,wygładzenia czy też wymodelowania. Dodatkowo dzięki specjalnie opracowanym formułom i naturalnym ekstraktom
roślinnym kosmetyki doskonale odżywiają włosy, nadając im blasku i gwarantując efekt zadbanej fryzury.
Do przetestowania dostałam dwa produkty:
1. Serum DOTYK I BLASK  FEEL & SHINE artègo
Serum na konsystencję olejku ( coś jak serum na końcówki z Avonu) i jest tłuste. Nałożone na wilgotne włosy świetnie je nabłyszcza, włosy są delikatne w dotyku i miękkie, nie elektryzują się. Nie obciąża włosów, nie przetłuszcza, spaja rozdwajające się kosmetyki i sprawia że włosy się nie puszą. Butelka o pojemności 100 ml wystarczy na bardzo długo, ja serum używam po każdym myciu czyli dwa razy w tygodniu już od ponad miesiąca i nie zużyłam nawet połowy. kondycja moich włosów znacznie się poprawiła, końcówki rozdwajają się mniej, co przy częstej koloryzacji i prostowaniu mnie bardzo zdziwiło. Dodatkowo zauważyłam że moje włosy nie są takie wysuszone więc serum je także nawilża. Do tej pory moim numerem jeden było serum Avonowe, ale gdy będę miała okazję zakupić to z Artego na pewno nie będę się długo nad tym zastanawiać.




Miałyście doczynienia z kosmetykami z Artego ? 

Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedziłaś mnie zostaw komentarz :).... DZIĘKUJĘ

Powered By Blogger

Polskie blogi kosmetyczne

Polskie blogi kosmetyczne
Polskie Blogi Kosmetyczne

Beautyblogs

Beautyblogs
Zbiór blogów