sobota, 1 września 2012

142. Ulubieńcy wakacji 2012 część pierwsza PIELĘGNACJA

Wakacje minęły bardzo szybko, dwa miesiące jak jeden dzień. Czas więc na letnie kosmetyczne podsumowania. dzisiaj pielęgnacja. W osobnym poście przedstawię moich ulubieńców z kolorówki, perfumki, a w jeszcze osobnym bubli, których też jest całkiem sporo.

Tak więc zaczynamy.


1. Tonik rewitalizujący z serii Solutions z Avon i żel do mycia twarzy z tej serii ( niestety zużyta tuba uległa wyrzuceniu :)). Recenzja obu produktów TU.
2. Odżywczy balsam do ciała z wyciągiem z  migdałów i masłem kakaowym do skóry suchej z Avon Care. 
3. Jedwabisty mus do ciała z masłem shea i truflą czekoladową z Avon Planet Spa. 
4. Przeciwłupieżowy szampon do włosów dodający objętości. Avon Advance Techniques.


1. Złuszczający żel pod prysznic z miętą i maliną ORIFLAME Nature Secrets. Recenzja TU.
2. Żel myjący do twarzy przeciw wypryskom. Avon Clearskin. ( recenzja już w wkrótce).
3. Płyn do demakijażu oczu ZIAJA.
4. Złocisty odżywczy żel do twarzy z oliwą z oliwek. Avon Planet Spa. ( recenzja nie długo).
5. Idealia od VICHY ( z próbek wyciśnięta do opakowania po żelu z SAFIRY :)).
6. Balsam do ciała COCTAILS & THE CITY - Oriflame. Recenzja TU.


Seria Avon Foot Works z miętą i aloesem. Spray, krem i scrub do stóp " Podwójna świeżość". Recenzja TU


1. Perfumowane mleczko do ciała COMME UNE EVIDENCE
2. Mleczko samoopalające SunOzon dla osób o jasnej karnacji. Recenzja TU
3. Maseczka regeneracyjna z glinką czerwoną SAFIRA. Recenzja TU


1. Anew AQUA YOUTH krem żel - Avon.
2. Anew REJUVENATE NIGHT - emulsja z szafirowym kompleksem polipeptydowym na noc Avon.
3. Woda różana. Recenzja TU


1. Tarka do stóp. Recenzja TU
2. Myjka do twarzy. Recenzja TU

Haha, ale tego jest. Kurcze nawet nie wiedziałam że tylu kosmetyków używam praktycznie co dziennie.

Nie robię ulubieńców poszczególnych miesięcy, bo to w moim przypadku nie ma sensu, gdyż używam praktycznie tego samego. Czasami przerywam kuracje na próbki jak mi się jakieś trafią.
I wiem że przeważa tu Avon, ale cóż tak przyznaje się jestem Avonomaniaczką, dla mnie to jak na razie firma z którą polubiłam się i przez dłuższy czas zostanę jej wierna. Mam jeszcze sporo kosmetyków do przetestowania, a z katalogu na katalog wprowadzane są nowości.

Recenzje niektórych kosmetyków już się tworzą.
Pozdrawiam :).



7 komentarzy:

  1. Sporo tych ulubieńców :) widze, że lubisz kosmetyki firm katalogowych jak Avon Oriflame ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie lubie katalogowych produktów ale ten balsam Coctails&The city wydaje się ciekawy :>

    OdpowiedzUsuń
  3. ziaja jest dla mnie za słaba:(

    OdpowiedzUsuń
  4. podobno Ziaja nie jest testowana na zwierzetach:)

    OdpowiedzUsuń
  5. moją uwagę przyciągnęła woda różana :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No sporo tego, ja raczej nie mam takich ulubieńców wakacyjnych. Uzywałam tego co zawsze. :)

    OdpowiedzUsuń

Odwiedziłaś mnie zostaw komentarz :).... DZIĘKUJĘ

Powered By Blogger

Polskie blogi kosmetyczne

Polskie blogi kosmetyczne
Polskie Blogi Kosmetyczne

Beautyblogs

Beautyblogs
Zbiór blogów