sobota, 15 września 2012

146. Próbki od Kosmoprof - recenzja.

Jakiś czas temu dostałam od firmy Kosmoprof, kilka próbek do przetestowania. Dziś recenzja tych specyfików.


Przesyłka zawierała 2 ml próbeczki codziennego serum, żelu nawadniającego i kremu wiążącego wilgoć z serii Rejuvenate, czyli odmładzanie. 
Produkty które dostałam są oznaczone numerkami 1,2,3 oznacza to że wzajemnie uzupełniają swoje działanie.
Troszkę info ze stronki:
Krok 1 - codzienne serum
Jest to pierwszy krok w budowaniu warstw hialuronowych.
Serum odżywia skórę, nawadnia ją, dostarcza skórze przeciwutleniacze. Nakłada się go tuż po myciu na twarz i szyję. Rano i wieczorem.
Krok 2 - żel nawadniający
Dostarcza skórze witaminy i przeciwutleniacze, jest kontynuacją nawodnienia. Zalecane dla skóry z oznakami odwodnienia. Przedwcześnie starzejącej się. Uzupełnia nawadnianie, skóra jest bardziej napięta, jędrniejsza. Wygładza cienkie linie i zmarszczki.
Krok 3 - krem wiążący wilgoć
Odżywczy, lekki krem, chroni skórę przed szkodliwym działaniem środowiska. Odżywia, pomaga odnowić skórę,chroni przed atakiem wolnych rodników i stresem środowiskowym, wzbogaca powierzchnię skóry dla nadania gładkości i komfortu. 

Moja opinia:
Na początku czytając opisy produktów stwierdziłam, że nie chce mi się nakładać na siebie tyle kremów od razu. Zresztą nigdy tego nie robiłam, zawsze to był jeden krem, no chyba że posiadłam w swoich zbiorach jakieś serum to używałam go pod krem i to za zwyczaj na noc. jednak zmusiłam się i przeprowadziłam ową kurację na swojej twarzy.
Jako, że produkty w obietnicy miały nawadniać skórę szkoda było mi ich używać na noc, chociaż wiem że w nocy kemy lepiej działają. Ale jak ja zawsze na odwrót. Używałam więc saszetek tylko i wyłącznie na dzień. 
Jakie było moje zdziwienie gdy po nałożeniu wszystkich trzech kroków, moja skóra stała się gładziutka, miła w dotyku i nawilżona.
Nie była bym sobą gdybym specyfików tych nie wypróbowała oczywiście pod podkładem. Jako że na obecną chwilę nie używam podkładów, pobiegłam do apteki i poprosiłam jakąś próbkę podkładu z Vichy. 
I kolejne zdziwienie. Podkład świetnie współpracuje z kremikami, bardzo dobrze się z nimi stapia, a co najważniejsze kremy mają tak silne działanie nawilżające, że skóra nie jest ściągnięta nawet po całym dniu w makijażu, co niestety przetestowałam już kilka razy na sobie.
Po całej kuracji cera jest odżywiona i nawodniona. Działania przeciwzmarszczkowego nie zauważyłam. 
Nie mam pojęcia czy można gdzieś te produkty dostać i za ile. Są to chyba kosmetyki dostępne lub wykorzystywane tylko w gabinetach kosmetycznych.
Tak wyglądają oryginalne produkty.




















Wiem, że każdy z kosmetyków powinno się nakładać na twarz osobno ja z braku czasu nakładałam je tak:




Taka mieszanka działa tak samo, a oszczędzam kupę czasu :).

A oto co jeszcze w ostatnim czasie znalazło się w mojej skrzynce.

Próbeczki od firmy Embryolisse.



Oraz mini CIF.


Po za tym podjęłam współpracę z drogeria ezebra.pl. Paczka już do mnie wędruje. Już nie mogę się doczekać:).

Pozdrawiam :)

4 komentarze:

Odwiedziłaś mnie zostaw komentarz :).... DZIĘKUJĘ

Powered By Blogger

Polskie blogi kosmetyczne

Polskie blogi kosmetyczne
Polskie Blogi Kosmetyczne

Beautyblogs

Beautyblogs
Zbiór blogów