wtorek, 15 maja 2012

37. PODZIĘKOWANIA

W tym poście chciałam podziękować firmie Safira za możliwość przetestowania ich produktów.
Kosmetyki bardzo, ale bardzo przypadły mi do gustu i są naprawdę świetnej jakości.
Fakt iż dostałam je za darmo nie wpłynął na moje recenzje, po prostu napisałam fakty, są to świetne kosmetyki.
Najbardziej do gustu przypadły mi:
Maseczka z gliną czerwoną,
Żel nawilżający z aloesem,
Płyn micelarny ( którego recenzja na pewno się pojawi) i
kapsułki z olejkami do włosów.

Jeszcze raz bardzo serdecznie dziękuję. Mam nadzieję, że wywiązałam się z powierzonego mi zadania :)..


oraz facebook

http://www.facebook.com/SafiraClub




Pozdrawiam Kamila

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedziłaś mnie zostaw komentarz :).... DZIĘKUJĘ

Powered By Blogger

Polskie blogi kosmetyczne

Polskie blogi kosmetyczne
Polskie Blogi Kosmetyczne

Beautyblogs

Beautyblogs
Zbiór blogów