niedziela, 13 maja 2012

34. Żel nawilżający z aloesem. Safira


1. Żel nawilżający 

Od producenta:
Specjalnie dobrana formuła sprawia, że żel wnika w głąb skóry intensywnie ją nawilżając. Wyciąg z Aloesu wspomaga regeneracje i zapobiega starzeniu się skóry. Przeznaczony dla skóry potrzebującej nawilżenia, szczególnie narażonej na działanie czynników pozbawionej jej naturalnej wilgotności. 

Moje zdanie:
Żel świetnie nawilża przesuszoną skórę, nie wiem czy to tylko moje odczucie ale po wklepaniu go w twarzy po prostu czuć na skórze nawilżenie przez wiele godzin po aplikacji. Nie powoduje uczucia ściągnięcia. Ja osobiście żelu używam tak jak używa się jakie kolwiek serum czyli pod krem nawilżający na dzień, bądź na noc. Działanie żelu pozytywnie mnie zaskoczyło, do tej pory moja cera po kilku użyciach kosmetyku po prostu się do niego przyzwyczajała, tym razem tak nie jest. Codziennie towarzyszy mi uczucie nawilżenia. 
Najbardziej spodobało mi się w nim opakowanie z wygodną pompką, nie standardowa pojemność czyli 60 ml. Konsystencja jest w postaci jak sama nazwa wskazuje żelu, który szybciutko wchłania się w skórę. Jest wydajny dwie pompki wystarczą na odpowiednie nawilżenie twarzy i szyi. Kolejny plus za kolor, zielony kolor nadziei na zdrowiej wyglądającą skórę. Czego więcej chcieć. Polecam




Cena żelu 19,90 zł za 60 ml.

Pełna oferta firmy na stronie:




Pozdrawiam Kamila


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedziłaś mnie zostaw komentarz :).... DZIĘKUJĘ

Powered By Blogger

Polskie blogi kosmetyczne

Polskie blogi kosmetyczne
Polskie Blogi Kosmetyczne

Beautyblogs

Beautyblogs
Zbiór blogów