środa, 27 czerwca 2012

72. Smak sztuki - smak herbaty

W poniedziałek na zamówiłam na stronie www.smaksztuki.pl próbny zestaw herbat zielonych. Dziś je otrzymałam. W zestawie znajduje się 5 próbek herbat o dość oryginalnych nazwach:
1. Uśmiech lata,
2. Marokańska mięta,
3. Genmaicha,
4. Jaśminowa,
5. Sencha szmaragdowa.
Zestaw jest darmowy, płacimy tylko za przesyłkę i pakowanie 5 zł. W woreczkach strunowych znajduje się 5 g produktu. 


Herbaty bardzo ładnie pachną. A jak smakują. Dzisiaj degustuję Uśmiech lata. Moje spostrzeżenia po degustacji wszystkich otrzymanych smaków.
Mam nadzieję, że promocja na próbki szybko się nie skończy, gdyż mam zamiar wypróbować również inne smaki. 

Do wyboru mamy zestawy:
Zestaw herbat Mix
Zestaw herbat Zielonych
Zestaw herbat Czarnych
Zestaw Yerba Mate
Zestaw herbatek Owocowych

Jest możliwość zamówienia także prenumeraty za 99 zł. Szczegóły tu


1 komentarz:

Odwiedziłaś mnie zostaw komentarz :).... DZIĘKUJĘ

Powered By Blogger

Polskie blogi kosmetyczne

Polskie blogi kosmetyczne
Polskie Blogi Kosmetyczne

Beautyblogs

Beautyblogs
Zbiór blogów