niedziela, 24 lutego 2013

204. IDEALNY POCAŁUNEK

Wiem że fanki Avonu bardzo zachwalają pomadki tej firmy. Przyznaję się bez bicia, że na mój dwu letni już prawie staż w Avonie miałam do tej pory tylko pomadki z Color Trend i błyszczyki. Pomadek jakoś nie lubiłam. Nie dlatego że są złe ale ogólnie wolałam błyszczyki na dodatek bezbarwne.

Postanowiłam więc zamówić kilka próbek na początek i już wiem, że muszę mieć pełnowymiarowe opakowania pomadek Idealny pocałunek. Tak więc szykuje się kolejny wydatek :).
Pomadki zdobyły moje serce swą bardzo kremową formułą, licznymi kolorami z których każda wybierze coś dla siebie.W ofercie znajdują się aż 24 odcienie od bardzo delikatnych do intensywnych i całkowicie pokrywających usta. Mnie do gustu przypadły te pierwsze, czyli bardziej delikatne kolorki.
Pomadka ta nawilża usta i co u mnie jest rzadkością obywa się bez konieczności używania balsamy do ust pod kosmetyk. Nie podkreśla suchych skórek. U mnie na ustach trzyma się około 2 godziny. To i tak dobrze, gdyż bardzo często się oblizuję :)). Dla bardziej wymagających poprawki w ciągu dnia konieczne. Mają całkiem przyjemny zapach.

Kolorki są po prostu urocze. Zresztą zobaczcie same.



1. Natural Glow
2. Naughty and Nude
3. Kiss me Pink
4. Peach Pech
5. Pink Prance
6. Red Embrance ( akurat z tych sześciu to szczególnie nie mój odcień).

Nie mogłam uchwycić kolorków na ustach.
Pozdrawiam :).

1 komentarz:

  1. Próbki są dużo lepsze jakościowo, bo są takie bardziej skoncentrowane- jeśli chodzi o pełnowartościowe szminki są dużo bardziej wodniste :(

    OdpowiedzUsuń

Odwiedziłaś mnie zostaw komentarz :).... DZIĘKUJĘ

Powered By Blogger

Polskie blogi kosmetyczne

Polskie blogi kosmetyczne
Polskie Blogi Kosmetyczne

Beautyblogs

Beautyblogs
Zbiór blogów