piątek, 8 lutego 2013

198. Pantene ProV Aqua Light - recenzja kosmetyków do włosów.

Nie wiem jak to się stało ale całkiem zapomniałam o recenzjach kosmetyków jakie dostałam już bardzo dawno temu do testowania.
A jest to zestaw Pantene Aqua Light. Ponieważ na testowanie wyznaczone przez organizatorów swego czasu miałam tylko dwa tygodnie i po tym czasie oczywiście wypełniłam ankietę która została mi przysłana.
Jednak jak dla mnie te dwa tygodnie nie były czasem w którym można rzetelnie zrecenzować kosmetyki . 

 Dlatego postanowiłam im dać troszkę więcej czasu. I z dwóch tygodni zrobiło się bodajże trzy miesiące, ale grunt że wyrobiłam sobie konkretną opinię o każdym z produktów.
Ponieważ był to zestaw, nie będzie o każdym produkcie osobnej recenzji. 

Tak więc zaczynamy.

Jako pierwszy Szampon Pantene Pro V Aqua Light.
Jest to lekki szampon idealny do codziennego stosowania. Bardzo dobrze myje włosy, oczyszcza je ze wszystkich zanieczyszczeń. Nie pozostawia żadnego śladu po środkach do stylizacji włosów. Same włosy nie są w żaden sposób obciążone. Są lekkie, puszyste i pozostają długo świeże. Nie wiem jak na włosach ciemnych, ale na moich blond herach widać że są czyste i pełne blasku. A co najlepsze. Bardzo dobrze sprawdza się jako środek do prania peruki. Moja mama ( tak chodzi póki co w peruce), przetestowała go konkretnie. Peruka po kąpieli jest błyszcząca, nie obciążona i bardzo ładnie się układa. Przy czym ten materiał z którego jest wykonana ( nie wiem co to), staje się miękki i delikatny, bardzo podatny na ułożenie. Unosi włosy u nasady i dodaje im objętości  chociaż nikt o tym na opakowaniu nie wspomina.


Kolejny produkt jaki dostałam to Lekka odżywka do włosów. 
Niestety ja jako straszny leń nie trawie odżywek do spłukiwania. Także nie wiem czy moja recenzja tego produktu będzie obiektywna. Idąc na skróty, zamiast na ok 5 minut nakładałam odżywkę tylko na chwilkę na włosy i to nie całe tylko tak na długości od ucha. Rozczesuje włosy i odżywkę spłukuję bez zbędnego czekania. I to na dodatek nie po każdym myciu no bo po co :))...
Z tego co zaobserwowałam moje coraz dłuższe włosy po odżywce stawały się miękkie, miłe w dotyku i nie plątały się. Ale uwaga gdy nałożyłam za dużą ilość od razu po wysuszeniu były tłuste na końcach ( ale tak jest raczej zawsze jak się przedawkuje jakiś kosmetyk do włosów :)). Ogólne odżywka ma u mnie duży plus.


Trzecim produktem po szamponie i odżywce. Jest. Lekka 2 minutowa maseczka.
Tu już wykazałam się większą cierpliwością. Maseczkę nakładałam na włosy co drugie mycie, tak jak zaleca producent na 2 minuty ( więcej to już nie dla mnie :)). I tak jak w przypadku odżywki nie na całe włosy tylko od połowy. 
Maseczka robi z włosami dokładnie to co jej poprzednik. Włosy są po niej miękkie, nie plączą się, bardzo dobrze się rozczesują. Nabierają takiej lekkości, ładnie się błyszczą. Maseczka w ogóle nie obciąża włosów.


A teraz produkt który z typu odżywek który przypadł mi najbardziej, czyli Lekka Odżywka w spray’u Błyskawicznie Odżywiająca.
A dlaczego przypadł mi najbardziej właśnie dla tego iż robi z włosami dokładnie to co poprzednicy a nie trzeba czekać na spłukanie, gdyż jest to produkt bez spłukiwania. Nie dość że odżywi włosy, zregeneruje je to jeszcze po mino tego że jest bez spłukiwania nie obciąża ich i nie przetłuszcza. Producent proponuje stosowanie odżywki również na suche włosy, ale ja tego sposobu nie polecam. Ponieważ najzwyklej w świecie włosy po takim zastosowaniu produktu są przetłuszczone i oklapnięte.




Produkty te jak najbardziej przypadły mi do gustu i mogę je śmiało polecić, posiadaczką włosów półdługich i długich. 
Ja na pewno będę im wierna zwłaszcza iż często można produkty te spotkać w dwupakach w Biedronce. Niestety nie powiem wam jakie są ceny poszczególnych produktów, gdyż szczerze to nie zagłębiałam się w to :))... Czy kiedyś kupię. Na pewno będę do nich wracać. W drogeriach jest tyle szamponów do wypróbowania. A ja jako nałogowa kosmetykoholiczka muszę zrobić po nich rundkę :))...

Pozdrawiam :)) . . .

2 komentarze:

  1. nie mialam zadnego z tych produktow:D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja z tej serii także niczego nie miałam, ale lubiłam ich stare szampony do zniszczonych włosów :)

    OdpowiedzUsuń

Odwiedziłaś mnie zostaw komentarz :).... DZIĘKUJĘ

Powered By Blogger

Polskie blogi kosmetyczne

Polskie blogi kosmetyczne
Polskie Blogi Kosmetyczne

Beautyblogs

Beautyblogs
Zbiór blogów