niedziela, 10 lutego 2013

200. Woda toaletowa INFINITY SEDUCTION

Kiedy powąchałam stronę zapachową w katalogu, od razu zakochałam się w tym zapachu. 


Woda ta należy do kategorii kwiatowo orientalnej. Jej główne nuty zapachowe to czarny pieprz, płatki gardenii i akordy skórzane. Niestety nie umiem opisywać zapachów, ale w tym wyraźnie czuć taką mocniejszą i drapieżną nutę i lekko kwiatową woń. Ale ten jest jak dla mnie ten zapach wyjątkowy. 
Jak na Avon i wodę toaletową zapach dość trwały i długo wyczuwalny na skórze. Pachnie dobre 6 godzin. A spryskane bluzki otulone są zapachem również na drugi dzień. Miałam również Infinity Moment, który również posiada bardzo ładny zapach, ale ten pozostanie w mej pamięci i zbiorach zdecydowanie na dłużej.
Flakonik zawiera standardową ilość ml czyli 50. A sam flakonik swoją ombrową :), kolorystyką bardzo ładnie zdobi półkę w pokoju.
Cena też przyzwoita i standardowa jak na Avon w promocji kosztuje 46,99 zł, a cena regularna to 76 zł. 

Nie wiem jak dla was, ale na obecną chwilę jest to mój zapach numer jeden na tę porę. Mam jeszcze Sensuelle, ale ten zapach rezerwuję na wiosenne dni. 

Pozdrawiam :)).

1 komentarz:

Odwiedziłaś mnie zostaw komentarz :).... DZIĘKUJĘ

Powered By Blogger

Polskie blogi kosmetyczne

Polskie blogi kosmetyczne
Polskie Blogi Kosmetyczne

Beautyblogs

Beautyblogs
Zbiór blogów