niedziela, 22 stycznia 2012

4. Baza pod cienie HEAN

Moja pierwsza recenzja.

Baza pod cienie firmy HEAN. Miałam wcześniej bazę z Virtuala, którą lubiłam, ale przeszkadzała mi jej konsystencja, która była tępa, nawet nie zużyłam jej do końca.
Postanowiłam więc wypróbować inną, szukałam bazy z Kobo czy Inglota, ale niestety w moim mieście nie są one dostępne. Baza domowej roboty też nie działa na dłuższą metę na moich powiekach.
Wybór jeśli to tak można nazwać padł na bazę Hean.

Baza Hean Stay On 


Konsystencja nie jest twarda, łatwo się ją rozprowadza na powiece. Jest lekko tłustawa, ale cienie się na niej łatwo nakładają i rozcierają. Baza wygładza powiekę. Cienie nie zależnie od firmy trzymają się do 8 godzin, nie rolują, jedyne co to blakną w ciągu dnia. Baza troszeczkę podbija kolor cieni. Małym minusem jest opakowanie, dziewczyny z długimi paznokciami mogą mieć nie lada problem z jej wydostaniem, gdyż zbiera się pod paznokciami. Ja jednak znalazłam na to sposób. Nabieram bazę płytką paznokcia i nakładam z dłoni, przy okazji baza dodatkowo się rozgrzewa i robi aksamitna w dotyku. Baza jest bardzo wydajna i wystarczy mi na bardzo długo, jednak w najbliższym czasie zamierzam wypróbować jakieś inne bazy.
Bazę kupiłam za 12,90 zł ma 14g. Za taką cenę naprawdę warto ją wypróbować. 

I tu pada pytanie do was. Jakie bazy polecacie? Oczywiście oprócz Inglota i Kobo, gdyż one są u mnie w mieście niedostępne. 

A czy miałyście kiedy kolwiek tz primery z Elfa. Jak się sprawują? Nie mogę znaleźć jakich kolwiek opinii na ich temat. 

To tyle na dziś. Mam nadzieję, że moje recenzje przypadną wam do gustu. A może napiszcie o czym chciałybyście przeczytać na moim blogu.

1 komentarz:

  1. Próbowałam ją kilka razy i zdecydowanie wolę bazę z Ingrid

    OdpowiedzUsuń

Odwiedziłaś mnie zostaw komentarz :).... DZIĘKUJĘ

Powered By Blogger

Polskie blogi kosmetyczne

Polskie blogi kosmetyczne
Polskie Blogi Kosmetyczne

Beautyblogs

Beautyblogs
Zbiór blogów