niedziela, 22 stycznia 2012

1. Tone Correcting Concealer i Clarifying Pressed Powder ELF

Witam was w mojej pierwszej recenzji. Na początek obiecane recenzje. Jako pierwszy zrecenzowany zostanie Korektor z firmy Elf. Kosmetyki Elfa Edyta zamówiła na allegro. Jest to chyba jedyny dostęp do produktów tej firmy. Słyszałam że jakaś stronka zagraniczna wysyła do Polski, ale my wolimy allegro.

Tone Correcting Concealer

Korektor Elf -  TONE CORECTING CONCEALER


Skład: Petrolatum, Octyl Pal-mitate, Aluminum Starch Octenyl-succinate, Titanium Dioxide, Ceresin Wax, PEG-30 Dipolyhydroxystearate, Mica, Microcrystalline Wax, Propy-lene Glycol, Phenoxyethanol, Silica, Ascorbyl Palmitate, Methylparaben, Propylparaben, kann [±] CI 77491, CI 77492, CI 77499 enthalten.

Korektor ma za zadanie pokrywać niedoskonałości skóry zaczerwienienia, plamy, śnice pod oczami. Mam korektor w odcieniu IVORY. Korektor świetnie stapia się  z kolorem skóry, rozświetla okolice oczu i maskuje drobne niedoskonałości skóry, nie wiem jak poradził by sobie z większymi, ale wydaje mi się że też dobrze. Nie miałam okazji go w ten sposób przetestować. Nie podkreśla suchych skórek, jak to bywa w przypadku korektorów w sztyfcie. Po za tym ma bardzo przynajmniej dla mnie wygodny aplikator, a'la błyszczyk do ust. W opakowaniu znajduje się 2,3 g produktu. Używam go codziennie od tygodnia i nie zauważyłam większego zużycia, więc jest wydajny. Ma kremową nie za gęstą konsystencję. Jak dla mnie, za cenę 7,99 zł, jest jak najbardziej ok. Polecam go dla osób wymagających tylko lekkiej korekcji twarzy. 



A zapomniałam korektor świetnie spisuje się jako baza pod cienie. Oczywiście trzeba go przypudrować zanim zaczniemy nakładać cieni.

Jak już jesteśmy przy pudrowaniu to kolejna recenzja dotyczyć będzie właśnie pudru.

Essential Clarifying Pressed Powder

Skład: Talc, Paraffinium Liquidum, Mica, Petrolatum, Kaolin, Titanium Dioxide, Zinc Stearate, Cyclomethicone, Petrolatum, Methylparaben, Propylparaben, kann [±] CI 77491, CI 77492, CI 77499 enthalten.



Jest to prasowany puder matujący w kolorze IVORY. I tak samo jak w przypadku korektora stapia się ze skóra, oczywiście pod warunkiem że wybierzemy odpowiedni odcień. Nie tworzy na twarzy maski, nie ściąga skóry. Dodatkową zaleta pudru Efla jes to (przynajmniej dla mnie), że jest on bardzo drobno zmielony. W czasie nabierania go na pędzel troszkę się pyli, ale dla mnie to nie jest problem w przypadku dobrego kosmetyku. Kosmetyku w opakowaniu jest 5g i już wiem że wystarczy mi on na długo. Opakowanie standardowe, może nie jakieś wyszukane ale ładne. Szkoda tylko, że nie ma lusterka. Cena również przystępna 7,99 zł.

Wydaje mi się że za tą cenę w sklepach trudno jest dostać dobre produkty, przynajmniej u mnie w mieście gdzie nie ma dostępu do produktów firmy Essence.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedziłaś mnie zostaw komentarz :).... DZIĘKUJĘ

Powered By Blogger

Polskie blogi kosmetyczne

Polskie blogi kosmetyczne
Polskie Blogi Kosmetyczne

Beautyblogs

Beautyblogs
Zbiór blogów