piątek, 19 października 2012

159. Mani na dziś i przesyłka od firmy MyOrganic

Dziś mani zmalowany przy użyciu lakieru jaki znalazłam w paczuszce od ezebra.pl. Recenzja lakieru kiedy indziej dziś tylko chciałam wam pokazać jak prezentuje się sam lakier.
Jako bazę pod niego użyłam zielonego lakieru z Applause.



Nie mogłam jakoś złapać ostrości tego lakieru. Na żywo wygląda znacznie lepiej. O wiele fajnie prezentuje się na białym lekko kryjącym lakierze, ale taki mani pojawi się przy recenzji, tego pękacza.
A zapomniałabym lakier to produkt Sally Hansen CRACKLE OVERCOAT w odcieniu 06 Antiqued Gold.
Na koniec pokaże wam co znalazłam w przesyłce od firmy MyOrganic:
Oto zawartość:


Mam nadzieję że kremiki mi posłużą. Z kopercie znalazło się 10 próbeczek po 1,5 ml.

To tyle na dziś. Kolejny post niebawem.

Pozdrawiam :)

6 komentarzy:

  1. wygląda świetnie :)
    Zapraszam do siebie http://hushaaabye.blogspot.com Na pewno znajdziesz coś dla siebie :) Dla najaktywniejszych nagrody :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No ja czekam na pękacza z Alkemika Paese.. Ciekawe jaki kolorek dostanę

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem jak by wyglądał ten lakier z czarnym podkładem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też otrzymałam te próbeczki:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Odwiedziłaś mnie zostaw komentarz :).... DZIĘKUJĘ

Powered By Blogger

Polskie blogi kosmetyczne

Polskie blogi kosmetyczne
Polskie Blogi Kosmetyczne

Beautyblogs

Beautyblogs
Zbiór blogów