wtorek, 9 października 2012

155. PAŹDZIERNIK MIESIĄCEM MASECZEK

Październikowa akcja do której zaprosiła mnie Michałosia ze http://michalosiswiat.blogspot.com.



Akcja polega na tym, żeby raz w tygodniu (lub częściej, według potrzeb i uznania) nałożyć sobie maseczkę, a następnie zrecenzować ją na blogu. 

Oto zasady zabawy: 
- umieść baner z linkiem do notki MALINY:
- umieścić zasady tagu w poście na swoim blogu - dopisz się do listy obserwatorów MALINY (http://testykosmetyczne.blogspot.com/2012/09/tag-pazdziernik-miesiacem-maseczek.html) i/lub MOJEGO BLOGA 
- napisz, kto Cię o tagował, 
- zamieść raz w tygodniu recenzję co najmniej jednej testowanej maseczki, 
- o taguj minimum 5 osób i poinformuj je o tym. 


Cel Tagu Maliny: 
- "zachęcenie do chwili relaksu, aby zrobić coś tylko dla siebie, 
- zadbanie o swoją twarz bez względu na wszystkie obowiązki, 
- poprawienie swojego wyglądu, 
- wyrobienie sobie nawyku nakładania maseczki raz w tygodniu, 
- radość i duma ze swojego wyglądu." 
(źródło: testykosmetyczne.blogspot.com) 

Zabawa trwa przez cały październik.

Zapraszam do zabawy:

Pozdrawiam

2 komentarze:

  1. Edytko, bardzo Ci dziękuję za podłączenie do akcji i zapraszam do robienia zdjęć z babskiego maseczkowania. Info u mnie na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł na tą akcję, też w tym jestem :)
    Zapraszam częściej do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Odwiedziłaś mnie zostaw komentarz :).... DZIĘKUJĘ

Powered By Blogger

Polskie blogi kosmetyczne

Polskie blogi kosmetyczne
Polskie Blogi Kosmetyczne

Beautyblogs

Beautyblogs
Zbiór blogów