środa, 25 kwietnia 2012

20. PHYSIOGEL - krem



Ostatnio borykam się jakimiś problemami skórnymi. Z obawy że może to być atopowe zapalenie skóry wybrałam się do dermatologa.
Okazało się, że mam bardzo przesuszoną skórę, która swędzi i piecze, często pęka stąd moje obawy.
Pani dermatolog poleciła mi stosowanie produktów w Physiogel.

physiogel-cream

Póki co zakupiłam tylko krem, ale używam go na całe ciało.I pomaga i to bardzo. Kremik szybko się wchłania, pozostawia skórę gładką, nawilżoną. Uczucie pieczenia i swędzenie znikło po kilku zastosowaniach. A pękający naskórek zregenerował się.
Jest to krem fizjologiczny polecany jest do skóry wrażliwej, alergicznej i suchej. Jest hipoalergiczny, nie zawiera substancji zapachowych i barwników.
Do kupienia tylko w aptekach. Cena 35-37 zł/ 75 ml. Troszkę drogo, ale czasami warto zainwestować. Polecam.


Pozdrawiam Kamila


1 komentarz:

  1. "Póki" a nie "puki". Czasem warto wrzucić tekst do edytora przed wrzuceniem ;)

    OdpowiedzUsuń

Odwiedziłaś mnie zostaw komentarz :).... DZIĘKUJĘ

Powered By Blogger

Polskie blogi kosmetyczne

Polskie blogi kosmetyczne
Polskie Blogi Kosmetyczne

Beautyblogs

Beautyblogs
Zbiór blogów