środa, 25 kwietnia 2012

18. Podkład niebrudzący Yves Rocher



Podkład z serii Couleurs Nature Yves Rocher...
Jakiś czas temu w raz z zamówieniem z Yves Rocher dostałam dwie malutkie próbki ( 2x 1ml) właśnie tego podkładu w odcieniu Rose 300 . Malutkie, ale ja podkładu używam minimalną ilość i wystarczyły mi one na całe 5 dni.

Początkowo odcień wydawał się za ciemny do mojej karnacji, jednak po dokładnym rozprowadzeniu na skórze, dopasował się do jej kolorytu. Bardzo łatwo rozprowadza, dzięki ciepłu jakie się wytwarza po przez delikatne wcieranie paluszkami bardzo łatwo i dokładnie wtapia się w skórę  ( ja rozprowadzam podkład dłońmi wtedy mam pewność że nie będę miała maski na twarzy). Skóra uzyskuje jednolity koloryt, bez zbędnych przebarwień i efektu maski. Jego konsystencja jest dość płynna co dodatkowo ułatwia aplikację. Niestety słowo nie brudzący jest tylko słowem, ale w tej kwestii cudów nie oczekiwałam.Nie ściera się z twarzy w ciągu dnia. Niestety jednak troszkę brudzi za to mały minusik.
Niedoskonałości kryje średnio, potrzebna interwencja korektora. 
Oryginalne opakowanie mieści standardowo 30 ml podkładu, Buteleczka posiada pompkę. Cena 42 zł 
( nie wiem czy bywa w promocjach, gdyż to produkt z zielonym punktem).
Na wiosnę i lato poszukuje czegoś lżejszego nie wiem nawet czy nie zrezygnuje z podkładu całkiem.  Ale na zimę będzie moim podkładem numer jeden. I mam nadzieję, że produkt w standardowej pojemności będzie tak samo dobry jak ten w postaci próbek ( które jak od dawna wiadomo zawsze są lepsze od pełnowartościowych produktów).

Pozdrawiam Kamila.


1 komentarz:

Odwiedziłaś mnie zostaw komentarz :).... DZIĘKUJĘ

Powered By Blogger

Polskie blogi kosmetyczne

Polskie blogi kosmetyczne
Polskie Blogi Kosmetyczne

Beautyblogs

Beautyblogs
Zbiór blogów