piątek, 21 listopada 2014

257. Kosmetyki Neutral ....

... dostałam do testowania już jakiś czas temu. Ale chciałam im dać czas i sumiennie zrecenzować.

Do testowania dostałam:

Szampon do włosów,
Żel pod prysznic,
Mydło w płynie.


Może na początek mała charakterystyka kosmetyków, gdyż jest to firma poniekąd nowa na Polskim rynku i dopiero niedawno kosmetyki te zaczęły pojawiać się w Rossmannach. Prosta szata graficzna, skromne białe opakowania i przystępna cena. Ceny kosmetyków wahają się w granicach 10 - 15 zł.

Neutral to kosmetyki odpowiednie dla skór wrażliwych i alergicznych. Idealne do używania przez całą rodzinę, nawet przez najmłodszych jej członków.  Nie zawierają parabenów i są bezzapachowe. Pod nazwą tą znajdziemy też środki czystości m.in. płyn do prania białych ubrań.

Jak dotąd nie miałam doczynienia z szamponem który nie zawierałby silikonów, gdyż twierdziła że nie będzie odpowiedni dla moich trudnych włosów. A jakże myliłam się i to bardzo.
Szampon jest przeźroczysty, całkowicie bezzapachowy. Bardzo dokładnie myje włosy. Włosy w kolorze takim jak moje, czyli blondzie są mega czyste, nie umiem tego określić jednym konkretnym słowem, ale jest na włosach wrażenie jakby przebijały się przez nie białe refleksy, takie rozjaśnione pasemka. Ma dość gęstą konsystencję, jednak jak dla mnie słabo się pieni i mycie muszę powtarzać dwukrotnie, przez co dla mnie był troszkę mało wydajny. Włoski się po nim troszkę elektryzują, ale po odpowiedniej stylizacji są ujarzmione. Czas mycia moich włosów wydłużył się podczas używania tego szamponu, potrafiłam włosy myć raz w tygodniu, gdy podczas używania innych perłowych szamponów włosy myłam co 2 -3 dni. Nie przetłuszcza i nie obciąża włosów. Odżywka po konieczna! NIESTETY OPAKOWANIE WYLĄDOWAŁO W KOSZU  ale jak widać na zdjęciu zbiorczym niczym się nie różni od żelu pod prysznic. Oczywiście niczym po za nazwą :)...

Żel pod prysznic również jak szampon ma gęstą konsystencję i jest bezbarwny. Całkowicie bezzapachowy, co nie ukrywam troszkę mi w nim przeszkadzało, gdyż lubię pachnącą piankę pod prysznicem. Nie zauważyłam w nim żadnych właściwości nawilżających czy ogólnie jakiś pielęgnujących, ale jakoś też specjalnie nie wysuszał skóry. Robił to co ma robić żel mył, w przeciwieństwie do szamponu bardzo dobrze się pienił i był, jest wydajny.


Mydła w płynie używałam najczęściej do mycia dłoni, ale też do higieny intymnej i do mycia twarzy. Również jest bezzapachowe i bezbarwne. Nie wysuszało zarówno dłoni jak i twarzy, w okolicach intymnych nie powodowało uczulenia. Mega wydajne mam je do tej pory po mimo częstej eksploatacji.


I porównanie obu kosmetyków:

Większa plama to żel, mniejsza mydło.


Kosmetyki Neutral  mimo prostej szaty graficznej, bezzapachowej formy, skradły moje serce i na pewno sięgnę po nie nie raz. Zwłaszcza po szampon po mimo jego niewydajności, gdyż stwierdził się u mnie świetnie a kosztuje ok 10 zł.


Prostota. Takim jednym słowem mogłabym określić te produkty. 

A co wy o nich myślicie?

Pozdrawiam K ... :)

1 komentarz:

  1. widziałam ostatnio w Rossmanowej gazetce tę firmę mocno się zdziwiłam

    OdpowiedzUsuń

Odwiedziłaś mnie zostaw komentarz :).... DZIĘKUJĘ

Powered By Blogger

Polskie blogi kosmetyczne

Polskie blogi kosmetyczne
Polskie Blogi Kosmetyczne

Beautyblogs

Beautyblogs
Zbiór blogów