sobota, 16 sierpnia 2014

247. Lawendowa szafa

Już od dawna zastanawiałam się nad zamówieniem w Lawendowej Szafie. W końcu skusiłam się na kilka produktów.

Zamówiłam produkty z Bania Agafii:
Brzozowy scrub do ciała głębokie oczyszczanie. Cena 6,50 zł
Szampon do włosów ochrona koloru. Cena 5,00 zł
2 maseczki do twarzy:
Odświeżającą. Cena 5,50 zł
Maska lifting do twarzy - tonizująca. Cena 6,00 zł
Wszystkie produkty w saszetkach z fajnym dziubkiem. Pojemność 100 ml.



Jako gratis do zamówienia ( pochwaliłam się że jestem blogerką :)) dostałam:
Organiczną maskę do twarzy do 35 lat
Z Baikal Herbals serum do twarzy do tłustej i mieszanej skóry. ( mam cerę suchą, ale serum nadało się świetnie. Chyba że czegoś nie wiem o zmianie typu, mojej cery :)).
Z Natura Siberica - Chusteczki odświeżające.
To były moje pierwsze zakupy na tej stronce ale nie ostatnie. Te mini opakowania bardzo przypadły mi do gustu i chętnie wypróbuje więcej produktów. Zwłaszcza, iż sklep na szeroką ofertę.


Niedługo recenzje tych produktów. Mam ich już od miesiąca. Niestety brak czasu i ładna pogoda zniechęciły mnie do siedzenia przed komputerem. 

Mam dla was mnóstwo recenzji do przygotowania. W tym z ambasadorskiej paczki od Le Petit Marseillais, który jest już w przygotowaniu, a reszta niestety w lesie. 

Pozdrawiam K ...:)


3 komentarze:

  1. Ja ostatnio też skusiłam się na kilka kosmetyków z Banii Agafii, ale jeszcze ich nie próbowałam :-)

    OdpowiedzUsuń

Odwiedziłaś mnie zostaw komentarz :).... DZIĘKUJĘ

Powered By Blogger

Polskie blogi kosmetyczne

Polskie blogi kosmetyczne
Polskie Blogi Kosmetyczne

Beautyblogs

Beautyblogs
Zbiór blogów