wtorek, 15 lipca 2014

246. Le Petit Marseillais - ambasadorka.

Post powinien pojawić się już dawno. Ale brak czasu sprawił że pojawia się dopiero teraz.
Jakie było moje zdziwienie jak dostałam wiadomość, iż zostałam wybrana na jedną z ambasadorek 

Le Petit Marseillais.


Żel pod prysznic jest mi znany, a mleczko do ciała testuję i jestem nim oczarowana, ale na wyrażenie szerszej opinii przyjdzie jeszcze czas :).
Teraz troszkę zdjęć. Muszę przyznać iż z pakowaniem firma postarała się i to bardzo.







A może wyczaruje jakieś małe rozdanko dla was. Co wy na to?
Na dniach pojawi się całe mnóstwo przesyłek. Zrobiłam dużo wymian kosmetycznych i zakupy a Lawendowej Szafie.

Pozdrawiam K ...:)).

8 komentarzy:

  1. Mam wrażenie, że niedługo te produkty zaczną wyskakiwać z lodówki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawią mnie ich żele ;) ale póki co mam zapas w tej kwestii :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię, bardzo lubię ich zapach bazyliowy, ale nie ma go jeszcze w Polsce. Ale na razie zostaje przy zapachu mango marakuja Flos-lek , no nie odnalazłam jeszcze ładniejszego :)

    OdpowiedzUsuń

Odwiedziłaś mnie zostaw komentarz :).... DZIĘKUJĘ

Powered By Blogger

Polskie blogi kosmetyczne

Polskie blogi kosmetyczne
Polskie Blogi Kosmetyczne

Beautyblogs

Beautyblogs
Zbiór blogów