wtorek, 31 grudnia 2013

234. Kiss me pink ...

Pomadka z Avonu w uroczym pink kolorze, z serii idealny pocałunek. 


Intensywny kolor, pasujący do blond włosów. Dla mnie idealny na co dzień. Intensywność można stosować według upodobań. Nałożona cieńsza warstwa wygląda jak błyszczyk, a grubsza całkowicie pokrywa usta bez jakichkolwiek prześwitów. Nie wysusza ust, nie podkreśla suchych skórek. Trwałość około 2 - 3 godziny po czym blaknie i delikatnie się ściera. 
Zakochałam się w tym kolorze. 


 Nie jest ani nachalny, ani bardzo rzucający się w oczy. Lekko neonowy wygląd dodaje pomadce elegancji, dlatego też nadaje się na większe i mniejsze wyjścia do praktycznie każdej stylizacji. 


Elegancji szmince dodaje opakowanie. Srebrne, błyszczące ale nie tandetne.


Seria zawiera chyba 24 odcienie, ale nie jestem pewna :). Cena w promocji 15,99 zł. 

U mnie będzie dziś królować mam nadzieję całą noc :) . 
To tyle w tym roku. Mam nadzieję że Nowy 2014 będzie dla mnie znacznie lepszy. Może w końcu zbiorę siły na regularne dodawanie postów. Bo pisać jest o czym tylko chęci brak :(. 

Pozdrawiam K :)...

5 komentarzy:

  1. Wygląda bardzo ładnie! Lubię smzinki o takich kolorach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś lubiłam kosmetyki tej firmy, ale straciłam zaufanie do nich. Teraz idą na ilość nie na jakość.

    Szczęśliwego Nowego Roku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ją i uwielbiam nosić szczególnie latem ;)

    OdpowiedzUsuń

Odwiedziłaś mnie zostaw komentarz :).... DZIĘKUJĘ

Powered By Blogger

Polskie blogi kosmetyczne

Polskie blogi kosmetyczne
Polskie Blogi Kosmetyczne

Beautyblogs

Beautyblogs
Zbiór blogów