piątek, 2 sierpnia 2013

223. Nie kosmetycznie. Biżuteria

Sposób ma przechowywanie biżuterii. Może większości osób już dobrze znany. Ja sama na takowy bym nie wpadła. Do tej pory wszystko skrzętnie przechowywałam w pudełeczkach w jakich biżuterię dostałam.
Ogólnie sposób ten podpatrzyłam u youtuberki kajmanowej. Dzięki kochana.

Większość to sztuczna biżuteria, zamawiana w Avonie. Nie ukrywam że jestem maniaczką sztyftów. Ale w pudełeczkach ulokowane są nadal kolczyki wiszące i łańcuszki ( może kiedyś pokażę).

Za szkatułkę posłużyło mi zwykłe pudełko po bombonierce, które czeka na obklejenie jakimś materiałem. Na razie wyglądu zewnętrznego mojego organizera nie pokazuję :).

Tak prezentuje się cały zbiór :







Nazw już nie pamiętam więc wybaczcie że nie podpisałam co i jak, ale dla mnie to nie istotne. Ważne że wszystko mam pod ręką.


Jak czas na to pozwoli, to jutro pojawi się makijaż z użyciem linera z Avonu o którym pisałam TU

A wy macie jakiś fajny sposób na biżuterię ?

Pozdrawiam K . . . :)

2 komentarze:

Odwiedziłaś mnie zostaw komentarz :).... DZIĘKUJĘ

Powered By Blogger

Polskie blogi kosmetyczne

Polskie blogi kosmetyczne
Polskie Blogi Kosmetyczne

Beautyblogs

Beautyblogs
Zbiór blogów