środa, 3 lipca 2013

219. Duo od Avon

czyli, róż i bronzer w jednym. Ostatnia letnia nowość Avonu i wydaje mi się że kolejny hit. Przynajmniej dla mnie jest to kosmetyk jak najbardziej udany.


Poręczna paletka zawierająca duo, z lusterkiem. Na pierwszy rzut kolorki wydają się być troszkę intensywne, ale to mylne wrażenie. Po nałożeniu i dobrym roztarci na twarzy dają naturalny bardzo subtelny efekt. Super się rozcierają i łączą ze sobą. Produkt jest niby pudrowy,ale wykończenie ma bardziej satynowe. Róż lekko rozświetla i dodaje dziewczęcego uroku. Oba produkty wyglądają świetnie zarówno solo jak i w duecie. Ma bardzo delikatny i subtelny zapach.













Produktu jest, aż 12 g, zapewne wystarczy mi do następnego lata :). Jest mega wydajny wystarczy odrobina aby solidnie wykonturować twarz.



Wiem blogerki mają różne nastawienia do kosmetyków Avonu. Ja nie raz już wspominałam że po prostu je lubię. Fakt na kilku produktach się sparzyłam, ale dałam firmie kolejną szansę i nie żałuje :).

Pozdrawiam K :).

3 komentarze:

  1. całkiem fajnie się prezentuje ten duet :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za kosmetykami tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Avon, jak każda firma kosmetyczna, ma swoje hity i kity. Akurat pudry, róże i podkłady wg mnie są ok. Moim hitem są lakiery Nailwear Pro, bo nie gęstnieją z czasem i jest tyle odcieni *.*

    OdpowiedzUsuń

Odwiedziłaś mnie zostaw komentarz :).... DZIĘKUJĘ

Powered By Blogger

Polskie blogi kosmetyczne

Polskie blogi kosmetyczne
Polskie Blogi Kosmetyczne

Beautyblogs

Beautyblogs
Zbiór blogów