piątek, 3 maja 2013

215. Decubal Eye Cream

Ujędrniający i regenerujący krem pod oczy.



Po pierwsze co mi się w nim spodobało nawet bez użycia to opakowanie. Z wygodną pompka i dnem podnoszącym się do góry
( podobne opakowanie mamy w kremie Vital), dzięki któremu wyciśniemy kremik do ostatniej kropili. Do tego opakowanie jest przezroczyste przez co widzimy stan zużycia. Samego kremu jest 15 ml, czyli standardowo dla kremików pod oczy. Ma bardzo lekką konsystencję dzięki czemu szybko się wchłania, nie pozostawia lepkiej powłoki pod oczami i doskonale nawilża. Świetnie nadaje się pod makijaż.

Krem jest całkowicie bezzapachowy i nie zawiera konserwantów. Używam go zarówno na dzień jak i na noc, ale przyznaje się szczerze że na noc codziennie a na dzień jak mi się przypomni :). Przy moim dość regularnym stosowaniu po dwóch miesiącach testowania została mi połowa opakowania, dzięki czemu śmiem twierdzić iż kremik jest wydajny. W zasadzie jedna porcja troszkę mniejsza wielkością od ziarenka grochu wystarczy na posmarowanie okolic obu oczu.

Póki co nie używam żadnych innych kremików pod oczy. Ten wystarczy mi jeszcze na dobre dwa miesiące, tak więc jeden zakup z listy wypada na pewien czas, choć już pewien kremik zaczyna mnie bardzo kręcić :)>.

Pozdrawiam :) . . .

1 komentarz:

Odwiedziłaś mnie zostaw komentarz :).... DZIĘKUJĘ

Powered By Blogger

Polskie blogi kosmetyczne

Polskie blogi kosmetyczne
Polskie Blogi Kosmetyczne

Beautyblogs

Beautyblogs
Zbiór blogów