środa, 1 maja 2013

214. Zgrany duet . . .

. . . a chodzi o nic innego jak od dwa kosmetyki Avonu. Lakier pękacz Mosaic effect i bazę gel strength.



O lakierze już pisałam, ale jako o pękaczu. A teraz chcę go wam przedstawić jako zwykły lakier. Pękacz nałożony na czystą płytkę paznokcia nie pęka ( przynajmniej ten z Avonu), dzięki temu zyskałam czarny lakier, doskonale kryjący. 










A to jak zachowuje się na paznokciu.

Lakier nałożony na czystą płytkę. Po wyschnięciu jest matowy i jak dla mnie troszkę dziwnie to wygląda.


A tu już z wyżej przedstawioną bazą. Która świetnie nabłyszcza i utrwala lakier na paznokciu. Zauważyłam też że przedłuża żywotność lakieru na paznokciach o kilka dni. 


Z góry przepraszam za skórki, ale zdjęcia robiłam świeżo po nowym malowaniu. Tak mi się ten efekt spodobał że musiałam go obfocić ;).

Taki nie pękający podoba mi się bardziej. 

Pozdrawiam :) . . .

1 komentarz:

  1. Mam czarny pękacz ,mam odzywke z Avonu tą samą ;) Nie pomyślałam ,żeby tak to wykombinować , uwielbiam efekt matowego lakieru 1

    OdpowiedzUsuń

Odwiedziłaś mnie zostaw komentarz :).... DZIĘKUJĘ

Powered By Blogger

Polskie blogi kosmetyczne

Polskie blogi kosmetyczne
Polskie Blogi Kosmetyczne

Beautyblogs

Beautyblogs
Zbiór blogów