sobota, 22 grudnia 2012

180. Wygładzający peeling do ciała - Joanna


Kosmetyk ten dostałam dawno temu do testów od.


Przyszła więc najwyższa pora do recenzji.


Peeling do ciała jest jednym z podstawowych kosmetyków do pielęgnacji ciała bez których nie mogę się obejść. Dlatego bardzo ucieszyłam się na wiadomość iż zostałam wybrana do testowania peelingu Joanny. O produktach tj firmy słyszałam wiele dobrych słów, a niektóre również mogłam wypróbować na sobie.

Dostałam do testów peeling o zapachu bzu, który w trakcie aplikacji czuć w całej łazience. Zapach jest na tyle intensywny, że czuć go jeszcze jakiś czas po kąpieli  Produkt ten dobrze się pieni i myje nasze ciało, przez co dodatkowe użycie żelu pod prysznic jest zbędne. Sam produkt zawiera mnóstwo granulek ścierających, dzięki czemu pozostawia naszą skórę gładką i miłą w dotyku. Nie wysusza skóry, świetnie przygotowuje ją do przyjęcia balsamu do ciała. Jest wydajny przy stosowaniu przez dwa miesiące, dwa razy w tygodniu na całe ciało zużyłam go ledwie połowę. 
tak więc jednym zdaniem. Jest to tani produkt godny polecenia.


Pozdrawiam :). 

3 komentarze:

Odwiedziłaś mnie zostaw komentarz :).... DZIĘKUJĘ

Powered By Blogger

Polskie blogi kosmetyczne

Polskie blogi kosmetyczne
Polskie Blogi Kosmetyczne

Beautyblogs

Beautyblogs
Zbiór blogów