poniedziałek, 12 listopada 2012

170. Kolejna paczuszka = kolejna współpraca.

Dziś zawitał do minie Kurier z nową paczuszką jaką dostałam w ramach współpracy z firmą Venita.



Dzięki uprzejmości Pani Agaty, miałam możliwość wybrać sobie produkty które mnie interesują.
Wybrałam 5 produktów, a dostałam 7.

Oto one:


1. Szampon do włosów siwych i blond - Henna Color
2. Farba do włosów - Galmour Platynowy blond
3. Odżywka do paznokci kruchych i łamliwych - Therapy nail
4. Maskara - Glamour X-treme curl
oraz 
5. trzy kredki do oczu z serii Glamour w numerkach 01, 02, 06,

Oj na obecną chwilę mam tyle produktów do testowania, że chyba na obecną chwilę nie wybiorę się na kosmetyczne zakupy. 
W przygotowaniu są już kolejne recenzje kosmetyków z drogerii ezebra.pl, więc niedługo się pojawią. Będzie to w zasadzie jedna recenzja kilku produktów do ust. 

A tak swoją drogą chyba trzeba się wziąć pomału za jakieś podsumowania 2012 roku. Nazbierało się współprac, ulubionych kosmetyków, itp. Że jak poczekam jeszcze z miesiąc to nie ogarnę tego w jeden dzień :).

Pozdrawiam :).

P.S.
Mam nadzieję, że jutro dzionek będzie trochę pogodniejszy :)).

5 komentarzy:

  1. A u mnie już niebawem konkurs z Venitą, będzie zarówno kolorówka, jak i pielęgnacja, więc zachęcam do śledzenia mojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa tej odżywki do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję, ciekawa jestem farby
    ja od dawna wpisuję swoje hity:)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje super współpracy ;)

    OdpowiedzUsuń

Odwiedziłaś mnie zostaw komentarz :).... DZIĘKUJĘ

Powered By Blogger

Polskie blogi kosmetyczne

Polskie blogi kosmetyczne
Polskie Blogi Kosmetyczne

Beautyblogs

Beautyblogs
Zbiór blogów