niedziela, 4 listopada 2012

165.Embryolisse

Próbki tych kosmetyków dostałam chyba w sierpniu. A napisana recenzja zalegała od jakiegoś czasu na dysku komputera. Najwyższa pora aby podzielić się z wami spostrzeżeniami na temat otrzymanych próbek do testów.
Może najpierw zacznę od tego co znajdowało się w przesyłce od firmy.
Były to próbki:

  1. Lait – Creme Concentre – krem odżywczo – nawilżający.
  2. Creme Hydratante a l'Orange – krem nawilżający z pomarańczą.
  3. Baume Rich Cold Cream – silnie odżywczy krem dla skóry ekstremalnie suchej.
  4. Filaderme Creme – Intensywna pielęgnacja regeneracyjno – odżywcza.
  5. Eau de Beaute Rosamelis – Woda piękności tonik 4 kwiatowy.
  6. Secret de Maquilleurs – Kremowy podkład w kompakcie z SPF 20
  7. Creme Nutrive Douceur Mains – odżywczy krem do rąk.

Jak wiadomo aby wyrobić sobie opinie o produkcie trzeba używać go dłuższy czas. Próbki niestety uniemożliwiają nam to, ze względu na swoją pojemność.
Nie będę się rozpisywać nad każdym kremikiem bo to nie ma najmniejszego sensu. A więc będzie to recenzja zbiorcza, takie kilka słów o wszystkich produktach na raz.
Zacznę od tego, iż są to na prawdę dobre jakościowo kosmetyki. Nie uczulają, nie podrażniają, nie wywołały u mnie żadnych nie pożądanych efektów ubocznych. Bardzo dobrze odżywiają i nawilżają skórę. Kremy bardzo dobrze nadają się do tego aby przygotować twarz pod dalsze zabiegi upiększające czyli np pod podkład. Szybko się wchłaniają nie pozostawiając lepkiej warstwy na skórze. Każda z 2 ml saszetki wystarczyła mi na około cztery użycia, czyli jako kolejny plus dochodzi wydajność. Na dłużej wystarczyła mi pozycja nr 1 z mojej listy wyżej, ponieważ ten kremik dostałam w próbce o pojemności 5 ml, służyła mi około tygodnia.
Jedynie podkład z początku nie przypadł mi do gustu ponieważ troszkę wałkował mi się na twarzy, ale to jedynie przy pierwszym użyciu, przy kolejnych nie było już takiego problemu. Bardzo dobrze pokrywa wszelkie niedoskonałości cery, wyrównuje jej koloryt. Skóra po jego zastosowaniu jest matowa, promienna i gładka, w zasadzie nie potrzebny jest już dodatkowo żaden puder wykończeniowy. Podkład dostępny jest w trzech odcieniach Naturalnym, miodowym i opalonym.

Podsumowując. Najbardziej do gustu przypadł mi Lait – Creme Concentre – krem odżywczo – nawilżający. Ponieważ służył mi najdłużej i najdłużej mogłam się nim nacieszyć. Oraz podkład z którym miałam z początku trudności ale szybko one minęły.
Ceny produktów wahają się w granicach od 39,50 zł za uwaga krem do rąk, do 119,50 zł za podkład w kompakcie.

Kosmetyki produkowane są we Francji stąd ich bajeczne jak dla mnie nazwy, których nawet nie staram się wymawiać, bo po co nie potrzebnie kaleczyć język :).

Dla bardziej zainteresowanych kosmetykami odsyłam do strony http://embryolisse.pl/ , gdzie można przeczytać o nich znacznie więcej.

Pozdrawiam :).

1 komentarz:

Odwiedziłaś mnie zostaw komentarz :).... DZIĘKUJĘ

Powered By Blogger

Polskie blogi kosmetyczne

Polskie blogi kosmetyczne
Polskie Blogi Kosmetyczne

Beautyblogs

Beautyblogs
Zbiór blogów