środa, 11 czerwca 2014

242. Korund - domowa mikrodermabrazja

Już dawno obiecałam wam tę notkę. Ale niestety problemy z czasem. 
Nie ma jednak tego złego ... produkt przetestowałam dogłębnie i mam wyrobione o nim konkretne zdanie.
Na początek może co, to w ogóle jest ten korund. 


Korund - jest to naturalny, bardzo twardy minerał, wykazujący działanie ścierne. Kolorowy korund w dużych formach używany jest do produkcji biżuterii, ten przeźroczysty lub biały, najczystszy używany jest w salonach kosmetycznych do przeprowadzania zabiegu mikrodermabrazji.


Zastosowania:
TWARZ:
  • skóra zniszczona, ze zmarszczkami, wymagająca regeneracji
  • skóra trądzikowa
  • blizny potrądzikowe
  • zanik włókien kolagenowych
  • zaburzenia pigmentacyjne i przebarwienia
  • mocne rogowacenie skóry
  • skóra zanieczyszczona z problemami
  • uszkodzenia słoneczne oraz wywołane światłem UV
  • łojotok
  • zaskórniki i prosaki
CIAŁO:
  •  rozstępy i cellulit
  • wiotkość skóry
Korund najlepiej wymieszać z nietłustym kremem w proporcjach 1:6. Można użyć również żelu do mycia twarzy, kwasu hialuronowego lub balsamu do ciała.
Ja najczęściej mieszam go z kremem z Białego Jelenia ( w proporcjach na oko kremy + łyżeczka korundu :).


Masuje twarz około 1-2 minut po czym spłukuje obficie wodą. Zabieg wykonuje dwa razy w tygodniu. 
Po regularnych zabiegach widać znaczną poprawę w wyglądzie cery. Skóra stała się znacznie czysta. Pojawia się na niej mniej niespodzianek, a te które były skutecznie się zagoiły. Zauważyłam też lepsze wchłanianie kremów, olejków. Skóra jest gładka bez suchych skórek. 
Od kiedy stosuję korund regularnie coraz częściej wychodzę na dwór bez jakiegokolwiek podkładu czy kremu bb na twarzy, co swoją drogą bardzo mnie cieszy, zwłaszcza teraz latem w upalne dni.
Są też minusy. Osoby z trądzikiem powinny uważać przy takich zabiegach lub całkiem z nich zrezygnować gdyż mocne właściwości produkty mogą spowodować rozsianie wyprysków w wyleczonych miejscach. 
Przeciwwskazania:
  • zakażenia wirusowe: brodawki, opryszczka, mięczak zakaźny
  • zakażenia bakteryjne: liszajec zakaźny, figówka gronkowcowa
  • zakażenia grzybicze
  • trądzik krostkowy, ropowiczy
  • trądzik różowaty
  • nadżerki, uszkodzenia ciągłości skóry
  • nowotwory skóry
  • zabiegi chirurgiczne w obrębie twarzy (do 2 miesięcy)
Ja z jego właściwości i działania jestem mile zaskoczona i bardzo zadowolona. Zwłaszcza ze za 100 g produktu zapłaciłam coś około 6,00 zł. Przy częstym stosowaniu zużyłam prawie połowę opakowania, więc wydajność jak najbardziej na wielki plus. ...

Mam nadzieję że notka się podobała. Zapraszam do kolejnej ...
Pozdrawiam K... :)

4 komentarze:

  1. nie mialam ale moze rpzetestuje skoro jestes zadowolona :)

    Wiolka-blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam peeling z korundem od Fitomed i jestem zachwycona :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę koniecznie nabyć korund ;)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Zastanawiałam się nad nim kiedyś, ale w sumie nie mam tego typu problemów skórnych więc się rozmyśliłam :P

    OdpowiedzUsuń

Odwiedziłaś mnie zostaw komentarz :).... DZIĘKUJĘ

Powered By Blogger

Polskie blogi kosmetyczne

Polskie blogi kosmetyczne
Polskie Blogi Kosmetyczne

Beautyblogs

Beautyblogs
Zbiór blogów