wtorek, 20 maja 2014

241. CLARINS Extra Comfort - podkład

Ostatnio poszalałam z wymiankami kosmetycznymi.  W mojej kosmetyczce pojawiło się sporo nowości. Będzie więc o czym w końcu pisać. 

Pierwszeństwo ze wszystkich nowych podkładów jakie mam, czyli okazał się najlepszy jest podkład z Clarins Extra Comfort z SPF 15.

Jest to podkład górno półkowy. I sama na taki zakup raczej nie pozwoliłabym sobie, no chyba że w jakiejś mega promocji. 
Podkład zamknięty jest w odkręcanym słoiczku, co prawda w podkładach to dość rzadko spotykane, ale mnie taka forma nawet przypadła do gustu. Fakt troszkę nie higieniczna  jak na podkład za ok 180 zł. Pojemność standardowa jak na podkłady, czyli 30 ml.


Sam podkład ma bardzo kremową konsystencję, która bardzo dobrze rozprowadza się na twarzy, świetnie stapia ze skórą nie tworząc smug. 


Ja swój mam w odcieniu 103 czyli Ivory, który jest idealny dla takiego bledziucha jak ja. Nie zasycha na twarzy. Co ważne nie ciemnieje na twarzy i za to wielki plus.


W składzie zawiera olejek arganowy, dzięki czemu nawilża i nie czuć ściągnięcia skóry w ciągu dnia. Na twarzy pozostaje calutki dzień nie ściera się i nie wymaga dodatkowego przypudrowania w ciągu dnia. Dopasowuje się do naturalnego odcienia skóry, rozświetla ją. Nie tworzy efektu maski, daje raczej naturalny efekt z minimalnym kryciem, co mi najbardziej odpowiada. 

Obietnice producenta. Na potwierdzenie mojej opinii :) :
Kremowy podkład odmładzający zapewniający komfort skóry. Napina i wygładza zmarszczki. Rozświetla cerę a niedoskonałości stają się mniej widoczne. Dzięki technologii Globalny Kompleks Odmładzający zwiększa produkcję kolagenu. Zawartość organicznego olejku arganowego wpływa na doskonałe nawilżenie skóry. Dodatkowo podkład chroni przed wolnymi rodnikami i szkodliwym działaniem promieni UV.
Działanie: nawilżające, matująceRodzaj skóry: skóra sucha, skóra normalna, skóra mieszana, skóra dojrzała.


Jak dla mnie jest to podkład idealny. Za całe swoje działanie łapie plusy. Ale jest jeden malutki minusik. Zapach. Troszkę mi przeszkadza ale da się wytrzymać, po jakimś czasie od aplikacji ulatnia się. 

To tyle w tym temacie. Niedługo reszta podkładów. Nie wiem czy w jednym poście, czy każdemu poświęce osobny. Się zobaczy, czas pokaże. 

Pa pa ...


Pozdrawiam K ... :).


2 komentarze:

  1. Noe spotkałam się jeszcze z podkładem w takim opakowaniu. Nie wydałabym tyle na podkład, fajnie że Tobie udało się go zdobyć okazyjnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaciekawiłaś mnie tym podkładem :)

    OdpowiedzUsuń

Odwiedziłaś mnie zostaw komentarz :).... DZIĘKUJĘ

Powered By Blogger

Polskie blogi kosmetyczne

Polskie blogi kosmetyczne
Polskie Blogi Kosmetyczne

Beautyblogs

Beautyblogs
Zbiór blogów