piątek, 8 listopada 2013

229. Ulubieńcy kolorówka.

Jak w pielęgnacji Avon przestał istnieć, tak w kolorówce króluje.


Moje serce szczególnie podbiły kredki do oczu z serii Glimmerstick diamonds. Obecnie posiadam cztery odcienie i kocham je wszystkie jednakowo. Każda z nich posiada swój osobisty urok i nie wyobrażam sobie makijażu bez użycia którejś z nich.
Mam odcienie: smokey diamond, emerald glow, flashy copper, sugar plum.



Maskara jak że by inaczej. Po dojściu do wprawy Mega Effect to tusz numer 1 w mojej kosmetyczce.


Z cieni preferuje ostatnio jaśniutkie, prawie nie widoczne na oku kolorki, perłowe ale nie nachalne. Wydobyte z paletki Catrice 050 Twinkle In The Eye, dwa najjaśniejsze cienie leciutki błękit i róż. W mojej mini paletce po pudrze Elfa :).


Podkład zastąpiłam BB kremem, Vichy Idealia z SPF 25 w odcieniu light shade. Ponieważ miałam próbki tego BB kermu przelałam je do pustego opakowania po serum na końcówki z Avonu.



Ukochany bronzer z Essence oraz perełki rozświetlające, które obecnie zastępują mi róż, dają super efekt wykonturowania twarzy.



Na koniec numer jeden w śród pomadek. Nie pamiętam serii ale to chyba Ultra Color Rich i pomadki w kolorkach twinkle pink i latte oraz pomadka z Color trend pink envy.



Z pomocników, uwielbiam pędzle Sunshade Minerals, zwłaszcza do pudru, różu i do nakładania i rozcierania cieni. Świetna jakość za równie świetną cenę ( ale o tym kiedy indziej :).


Mój makijaż opiera się codziennie na tych kosmetykach + puder sypki. Zmienia się tylko odcień kredki :). 
Mniej znaczy więcej. To ostatnio moje motto w makijażu. 

Pozdrawiam K . . . :). 

9 komentarzy:

  1. Te pędzle wyglądają zachęcająco, idę poszukać więcej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Miałam do dziś :) Szczoteczka została w środku a ta niby rączka odpadła. Nie wiem może jakoś da się reanimować klejem to cudo.

      Usuń
  3. Ładny kolor ma Emerald Glow.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam kolor Latte! Ostatnio noszę go prawie codziennie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne kolorki pomadek, a te kredki z chęcią bym wypróbowała :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. uważam że te kredki są świetne sama mam parę ;)

    OdpowiedzUsuń

Odwiedziłaś mnie zostaw komentarz :).... DZIĘKUJĘ

Powered By Blogger

Polskie blogi kosmetyczne

Polskie blogi kosmetyczne
Polskie Blogi Kosmetyczne

Beautyblogs

Beautyblogs
Zbiór blogów