piątek, 19 kwietnia 2013

211. Moje lakiery - Swift Sherbet Speed dry +30 Avon

Jak lakier o nazwie Orange You Quick zachwycił mnie kolorem, łatwością w nakładaniu i intensywnością. Tak ten lakier ma jak dla mnie nie ma żadnych zalet, no może po za kolorem. 
Krycie jest bardzo dobrze i gdyby nie smugi i prześwity do pełni szczęście wystarczyła by jedna warstwa. Ale z racji tego że trzeba wyrównać kolor potrzebne są dwie kolejne. Szybkość wysychania też nie jest u niego plusem. Gdyż po nałożeniu pierwszej warstwy kolejne dwie są koszmarem. Lakier zasycha w trakcie aplikacji na paznokieć, ciągnie się i nie da równomiernie rozsmarować.
Samodzielnie na pewno używać go nie zamierzam, szkoda zachodu. Może wykombinuje z nim jakieś ombre lub jako podkład pod pękacza, gdyż kolor ma dość intensywny.

Zresztą zobaczcie same.
Tak prezentuje się kolor w buteleczce:



A tak na paznokciach. 


Tu widać jak lakier zachowuje się przy jednej warstwie.

Na zdjęciach tylko jedna warstwa lakieru, ponieważ posłużył mi on jako podkład do mani o którym niebawem. 
Sam kolor bardzo mi się podoba, jest delikatny i taki dziewczęcy. Ale cóż :( .

Pozdrawiam :).

3 komentarze:

Odwiedziłaś mnie zostaw komentarz :).... DZIĘKUJĘ

Powered By Blogger

Polskie blogi kosmetyczne

Polskie blogi kosmetyczne
Polskie Blogi Kosmetyczne

Beautyblogs

Beautyblogs
Zbiór blogów