poniedziałek, 18 marca 2013

208. Decubal 3 - Clinic Cream, czyli ...

Odżywczy i nawilżający krem do skóry suchej i atopowej.

Krem zamknięty jest w skromnym opakowaniu w biało czerwonej, mieszczącej 250 ml tubie. Dość miękkich aby wycisnąć je do ostatniej porcji, lub bez problemu rozciąć opakowanie aby wydostać resztki. Zamknięcie solidne, nic przez przypadek nie wydostanie się po za opakowanie.



CLINIC CREAM -  polecany jest do skóry suchej i atopowej z podrażnieniem skóry, łuszczycą lub wysypką. Nie ukrywam wysypek nie posiadam, ale skórę podrażnioną i owszem. Podrażnienie u mnie występuje w raz z odrastaniem włosków po goleniu, często towarzyszy mi tak zwane zapalenie mieszków włosowych, gdzie krostki ropne pękają i robią się zaczerwienienia i swędzą. Właśnie ten krem świetnie sobie z takim czymś radzi. Łagodzi stany zapalne i czerwone krostki, plamki znikają. Przy czym bardzo silnie nawilża. Ma gęstą konsystencję, która łatwo wsmarowuje się w skórę i równie łatwo i szybko się wchłania. Nie pozostawiając lepkiej skóry. Krem jest całkowicie bezzapachowy co nie bardzo mi się podoba bo lubię wszelkiego rodzaju pachnidła, ale używam go tylko i wyłącznie to nóg więc nie mam wygórowanych oczekiwań do zapachu, może nawet lepiej że nie pachnie stad jego świetne właściwości gojące. Zawiera glicerynę i lanolinę. Nawilża solidnie i na długo, a stosowany regularnie czyni cuda, wystarczy odrobina aby dokładnie nawilżyć skórę nóg czy innej partii ciała. jest wydajny, przy stosowaniu dwa razy dziennie ( tylko na nogi) przez miesiąc została mi połowa tuby.

Jak dla mnie kosmetyk ten ma same plusy. Nawet cena nie jest zbyt wygórowana, gdyż za 250 ml opakowanie zapłacimy coś w granicach 22 zł. Niestety nie mam pojęcia jak z dostępnością.

Pozdrawiam :))...

Niebawem kolejne recenzje.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedziłaś mnie zostaw komentarz :).... DZIĘKUJĘ

Powered By Blogger

Polskie blogi kosmetyczne

Polskie blogi kosmetyczne
Polskie Blogi Kosmetyczne

Beautyblogs

Beautyblogs
Zbiór blogów