piątek, 4 stycznia 2013

187. Ulubione perfumy 2012 roku.

Kolejne ostatnie już podsumowanie roku 2012. Tym razem pod znakiem perfum. Jest to post już całkowicie stricte Avonowy bo tylko z tej firmy posiadam zapachy.


Nigdy nie dzielę zapachów na zimowe, letnie, wieczorowe czy dzienne. Psikam się tym na co w danej chwili mam ochotę. W gust zapachowy jest trudno trafić, więc nie sugerujcie się moimi ulubionymi zapachami bo co podoba się mnie nie musi Tobie.

Tak więc z mojej skromnej kolekcji pachnideł najczęściej w roku 2012 używałam:
Little white dress, Pur Blanca Blush, Incandessence, 

,

Simply Because, Rare Sapphires, 

.

Z Oriflame

Enigma  wersja 30 ml.


To tyle w kolekcji posiadam jeszcze m.in. Miami Party, Sammer White, For Away Exotic i inne.

Tak przedstawia się ranking moich ulubieńców w całym poprzednim roku. W tym roku zamierzam troszkę zbić z tonu. W pierwszej połowie na pewno zakupów będzie mniej, ale to nie znaczy że nie będzie wcale :).

Pozdrawiam :)).


2 komentarze:

  1. Lubię Enigmę. Miałam kiedyś pełną wersję, uwielbiam jej butelkę. Z Avon mam teraz City Rush Milli :-) postanowiłam kupować jednak już tylko oryginalne perfumy

    OdpowiedzUsuń
  2. też lubię Little White Dress z Avonu :)

    OdpowiedzUsuń

Odwiedziłaś mnie zostaw komentarz :).... DZIĘKUJĘ

Powered By Blogger

Polskie blogi kosmetyczne

Polskie blogi kosmetyczne
Polskie Blogi Kosmetyczne

Beautyblogs

Beautyblogs
Zbiór blogów