poniedziałek, 27 lutego 2012

12. Wietrzenie szafy, a więc moja wymianka i sprzedaż

ZAPRASZAM NA STRONĘ Z MOIMI 
RZECZAMI DO WYMIANY i NA SPRZEDAŻ


Wkrótce też nowe recenzje. I moje opinie na temat kosmetyków Yves Rocher. Pierwsza opinia na gorąco jest taka, że firma nie traktuje nas chyba całkiem serio. Na paczkę czekam już około 2 tygodni i nic. Powinni chociaż nas poinformować o ewentualnych brakach magazynowych. A ja tak nie mogę się doczekać wody perfumowanej Evidence oraz mleczka perfumowanego Evidence, podobno ślicznie pachną..


Macie jakieś doświadczenia z tą firmą ?

1 komentarz:

  1. z tą firmą akurat nie miałam doczynienia więc nie mogę Ci nic poradzić , ale nie martw się napewno wszystko się wyjaśni, trzeba być w dobrej myśli ;**

    http://dont--stop--believin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Odwiedziłaś mnie zostaw komentarz :).... DZIĘKUJĘ

Powered By Blogger

Polskie blogi kosmetyczne

Polskie blogi kosmetyczne
Polskie Blogi Kosmetyczne

Beautyblogs

Beautyblogs
Zbiór blogów