niedziela, 22 stycznia 2012

5. Mój mały zbiorek kosmetyczny

Nie ma zbyt wielu kosmetyków. Ale mam wszystko czego potrzebuję do codziennego makijażu.

Tak mieszkają moje wszystkie kosmetyki. 
Jako przechowalnia dla moich niewielkich zbiorów, posłużyło mi pudełeczko z KissBoxa.

Cienie do oczu
Cieni nie potrzebuję zbyt wiele. I tak używam tylko te brązowe, beżowe i czasami fiolety.
Róże, bronzery, pudry i korektory
Podkładu wam nie pokazuje, gdyż nie mam go w oryginalnym opakowaniu tylko przelany z próbek do opakowania zastępczego. Zresztą znajduje się tam mieszanka podkładów ( Soraya, Dermika, Vichy), o różnych przeznaczeniach i do różnych typów cer :) i powiem szczerze, że trafiłam z nią w dyszkę.

Kredki do oczu
Kredki do oczu nazbierało się ich troszkę. Większość jest z Avonu, a inne zupełnie przypadkowe. 

Balsam, błyszczyki i pomadki
Pomadki i błyszczyki. Ostatnio zakochałam się w balsamie do ust Avon Naturals z woskiem pszczelim.

Tusze do rzęs ...Avonowy SuperShock, Elf i Chanel
Mój ulubiony tusz do rzęs na tą chwilę to tusz Chanel, może kolejne zamówienie na Allegro będzie właśnie na ten tusz. Czaję się jeszcze na Clinica i YSL widziałam miniaturki na Allegro, może warto wypróbować.

Pędzle, pędzelki, aplikatory.
Pędzle nie są jakiś wyszukanych firm, ale są dobre jakościowo. Bardzo przypadły mi do gustu te z firmy Faberlic, które kupiłam jakieś 4 lata temu i o dziwo nie rozsypały się jeszcze. Szkoda że firma wycofała je ze swojej oferty.

       W najbliższym czasie zamierzam powiększyć kolekcję. Czekam na kosmetyki z kolorówki takich firm jak Max Factor, Bourjois czy L'Oreal ( a może uda mi się coś wygrać w rozdaniach w których biorę udział :)). Oraz planuje zakup paletki z neutralnymi kolorkami i jeszcze kilka produktów z Elfa. Ta firma bardzo przypadła mi do gustu.





A nie mówiłam że jest tego malutko :).


Niestety światło ostatnio nie jest sprzymierzeńcem aparatów. Z utęsknieniem czekam na wiosnę !!!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedziłaś mnie zostaw komentarz :).... DZIĘKUJĘ

Powered By Blogger

Polskie blogi kosmetyczne

Polskie blogi kosmetyczne
Polskie Blogi Kosmetyczne

Beautyblogs

Beautyblogs
Zbiór blogów