wtorek, 31 lipca 2012

122. Lakier do paznokci COLOUR ALIKE

Po wnikliwym przetestowaniu lakieru przyszła pora na jego recenzję. Lakier dostałam od firmy Barbra. Powiem wam szczerze że testowałam lakier w naprawdę ekstremalnych warunkach jakie panują w mojej pracy. Inne nie radziły sobie z nimi albo się ścierały albo odpryskiwały. Gdyby nie praca lakier na paznokciach spokojnie wytrzymał by tydzień, a tak wytrzymuje spokojnie do 3 dni.
Dostałam lakier w odcieniu bordowym takim winnym, kolorek bardzo przypadł mi do gustu, chodź przyznam że nigdy nie skusiłam się na aż tak ciemny odcień. Łatwo się nakłada, nie jest ani gęsty ani rzadki taki w sam raz, ciekawe jak będzie sprawował się za jakiś czas kiedy to będzie kilkakrotnie otwierany. Nie tworzy smug na paznokciach, w zasadzie jedna warstwa wystarczy ale że jest taki fajny to zawsze nakładam dwie dla wzmocnienia koloru. Nie śmierdzi i szybko się zmywa ( może to zasługa zmywacza z biedronki :)). Myślałam że ze względu na ciemny kolor moje paznokcie będą pod nim żółknąć, ale pomyliłam się, nie ma nawet jednej żółtej plamki, nie stosuje żadnych odżywek ani tego typu rzeczy, czasami lakier bezbarwny ale aktualnie go brak w mojej kolekcji :).

Ten lakier jak i inne można nabyć w sklepie internetowym http://sklep.barbra.pl . Pojemność lakieru to 8ml, cena 7,99 zł ...
 Dostałam lakier w odcieniu nr 465 z serii limitowanej Miasto jest moje . . .  Wstawiam zrobione przeze mnie zdjęcia ale niestety nie oddają prawdziwego koloru lakieru, dlatego wkleiłam zdjęcie ze strony producenta.



POLECAM, warto wydać te 7,99 zł.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedziłaś mnie zostaw komentarz :).... DZIĘKUJĘ

Powered By Blogger

Polskie blogi kosmetyczne

Polskie blogi kosmetyczne
Polskie Blogi Kosmetyczne

Beautyblogs

Beautyblogs
Zbiór blogów